‘Uit Klei’ – Manifestatie 40 jaar NVK

Van 11 oktober tot en met 2 november 2014 vindt de manifestatie ter gelegenheid van 40 jaar NVK plaats in Deventer. Er zal in de Bergkerk een overzichtstentoonstelling te zien zijn van meer dan 170 leden. In de Lebuïnuskerk exposeren heel veel cursisten van leden van de NVK en de cursisten van de keramiekopleiding SBB, te Gouda. In het Kunstencentrum de Leeuwenkuil vinden in het weekend van 18 en 19 oktober workshops en masterclasses plaats. De nieuwe ledengids zal gepresenteerd worden tijdens de opening op 12 oktober in de Bergkerk.‘Uit Klei’ – Manifestatie 40 jaar NVK in Deventer Van 10 oktober tot en met 2 november 2014 vindt de manifestatie ter gelegenheid van 40 jaar NVK plaats in Deventer. Er zal in de Bergkerk een overzichtstentoonstelling te zien zijn van meer dan 170 leden. In de Lebuïnuskerk exposeren heel veel cursisten van leden van de NVK en de cursisten van de keramiekopleiding SBB, te Gouda. In het Kunstencentrum de Leeuwenkuil vinden in het weekend van 18 en 19 oktober workshops en masterclasses plaats. De nieuwe ledengids zal gepresenteerd worden tijdens de opening op 12 oktober in de Bergkerk.

Vanuit onze Stichting heeft Marja Thijssen als NVK lid en Els Terpstra als cursiste werkstukken geexposeerd.